Články

Ryby patří do našich jídelníčků

Věděli jste, že při pravidelné konzumaci ryb snížíte riziko kardiovaskulárních onemocnění? A že jsou to právě kardiovaskulární onemocní, které statistiky uvádějí jako nejčastější příčinu úmrtí u nás? S rybou v jídelníčku prospíváte organizmu a možná přidáváte další léta života.

15.6.2020

Zdravé nebo nezdravé grilování?

Grilování jedni opěvují jako přípravu, při které používáme minimum tuku. Jiní ji zatracují a upozorňují na vznik karcinogenů během přípravy. Jak grilovat zdravě? Na co si dát pozor, jak maso nakládat a jak se starat o gril?

11.6.2020

Kimči, zdravá dobrota z kvašené zeleniny

Kimči pochází z korejského poloostrova, ale oblibu si našlo po celém světě. Kvašená zelenina je výborná příloha nebo salát. Receptů byste našli stovky tisíc, téměř každá korejská rodina má svůj vlastní a zaručeně nejlepší. Jak na kimči?

7.6.2020

Pálivé zdraví chilli papriček

Chilli papričky jsou známé už tisíce let a využívané pro blahodárné účinky na zdraví. Mají vysoký obsah vitamínů, pomáhají s hubnutím i s úzkostnými stavy. Pálivý ďáblík umí snížit cholesterol i regulovat hladinu cukru v krvi.

3.6.2020

Hořká čokoláda a zdravotní přínosy její konzumace

Hořká čokoláda je plná živin, které mohou pozitivně ovlivnit vaše zdraví. Je vyrobena z kakaových bobů a je jedním z nejlepších zdrojů antioxidantů na planetě. Studie ukazují, že hořká čokoláda může zlepšit vaše zdraví a snížit riziko srdečních chorob.

31.5.2020

Poslední komentáře


×

Nenechte si nic uniknout!

To nejlepší vám pošleme do mailu.

Ne, nechci.