Salát má minimum kalorií a tlumí úzkosti. Do jídelníčku patří každý den

Není pravdou, že konzumace salátů patří jen do režimu redukční diety nebo do zdravého životního stylu. Porci listového salátu byste si měli dopřát každý den. A rozhodně to nebude monotónní jídelníček. Jaké druhy salátů známe a v čem nám tolik prospívají? Odpovíme vám.

Moderní přístroje v kuchyni. Pro radost či pro zlost?

Atraktivní reklama nebo recenze, která spotřebič vychválí tak, že si jej odpoledne objednáváte. Znáte to? Jaké jsou doopravdy moderní kuchyňské spotřebiče? Jsou skutečnými pomocníky nebo v nich uvaříte dvě jídla a schováte je do skříně?

Nespěchejte a pochutnáte si. Jak správně vařit v pomalém hrnci?

Chcete si užít měkká a šťavnatá masa, která neztrácí tolik cenných vitamínů a minerálů? Toužíte po jednoduchém vaření? Vyhledáváte pokrmy s minimem tuku? Pak vám doma nesmí chybět pomalý hrnec. Ukážeme vám jeho výhody.

Nevěřte tomu, že spálené jde na krásu. Jak grilovat zdravě

Pokud grilujete správně, můžete se těšit na náramnou chuť a vůni šťavnatých pokrmů. Pozor však na to, že je tenká hranice mezi zdravým pokrmem z grilu a pokrmem nezdravým či dokonce karcinogenním. Jak grilovat zdravě? Co je třeba při grilování dodržet?

Odborníci mění názor. Jezte vejce, jsou zdravá

Ti, kdo mají vysoký cholesterol, měli by ze stravy vyřadit vejce. Jedná se o nezdravou potravinu. Toto doporučení se během let změnilo a odborníci dnes vejce doporučují jako součást zdravé stravy i při redukčních dietách. Jezte vejce každý den.