Microgreens - maximum zdraví a chuti

Trendem ve zdravé výživě posledních několik let vévodí konzumace „microgreens“, což se dá volně přeložit jako mikrobylinky nebo mikrozelenina. V obchodech se již dlouhá léta dají pořídit naklíčené mungo fazolky nebo soja. Určitě každý z nás někdy vypěstoval nebo koupil již vyrostlou řeřichu.

Salát má minimum kalorií a tlumí úzkosti. Do jídelníčku patří každý den

Není pravdou, že konzumace salátů patří jen do režimu redukční diety nebo do zdravého životního stylu. Porci listového salátu byste si měli dopřát každý den. A rozhodně to nebude monotónní jídelníček. Jaké druhy salátů známe a v čem nám tolik prospívají? Odpovíme vám.

Moderní přístroje v kuchyni. Pro radost či pro zlost?

Atraktivní reklama nebo recenze, která spotřebič vychválí tak, že si jej odpoledne objednáváte. Znáte to? Jaké jsou doopravdy moderní kuchyňské spotřebiče? Jsou skutečnými pomocníky nebo v nich uvaříte dvě jídla a schováte je do skříně?

Nespěchejte a pochutnáte si. Jak správně vařit v pomalém hrnci?

Chcete si užít měkká a šťavnatá masa, která neztrácí tolik cenných vitamínů a minerálů? Toužíte po jednoduchém vaření? Vyhledáváte pokrmy s minimem tuku? Pak vám doma nesmí chybět pomalý hrnec. Ukážeme vám jeho výhody.

Nevěřte tomu, že spálené jde na krásu. Jak grilovat zdravě

Pokud grilujete správně, můžete se těšit na náramnou chuť a vůni šťavnatých pokrmů. Pozor však na to, že je tenká hranice mezi zdravým pokrmem z grilu a pokrmem nezdravým či dokonce karcinogenním. Jak grilovat zdravě? Co je třeba při grilování dodržet?