Hubnutí

Tepová frekvence a správný pohyb urychlí hubnutí. Kterým pohybem se spaluje nejvíce?

Hodiny strávené v posilovně, maraton uběhnutý za 3 hodiny a ručička na váze se nechce posunout k nižším hodnotám. Problém může být v nesprávně nastavené intenzitě tréninku. Ukážeme vám, proč je důležité hlídat tepovou frekvenci a jak vám tepová frekvence pomůže při hubnutí.

Silový a kardio trénink. Který je klíčem k hubnutí?

Pro hubnutí se doporučuje aerobní aktivita, pro zpevnění postavy a růst svalové hmoty byste se měli věnovat silovému tréninku. Poučení neplatí tak docela. Nejlepší cestou je věnovat se jak aerobní aktivitě, tak silovému tréninku.

Sýry a dieta. Jak vybrat sýr, když se snažíte zhubnout?

O sýrech se říká, že obsahují příliš mnoho tuku a jsou nevhodné při režimu redukční diety. K dobré pověsti sýrů nepřispívá ani vysoký obsah soli. Jak je to se sýry doopravdy? Po kterém druhu sýru můžete sáhnout, když se snažíte o redukci hmotnosti?

Sladce a zdravě. Tipy na sladké dezerty, které si dáte bez výčitek

Mouka, cukr, olej. Základ pro spoustu dobrot, nad kterými výživoví poradci hrozí ukazováčkem a aplikace na počítání kalorií jdou do červených hodnot. Ukážeme vám, že mlsat můžete i bez výčitek. Připravte si zdravé dezerty. Zachutnají vám i dětem.

Smažené pokrmy nejsou v plavkové sezóně tabu. Smažte zdravěji

Smažený pokrm je chutný, křupavý, oblíbený, ale vysoce kalorický. Je to jedna z prvních věcí, kterou vám dietní režimy zakáží. Abyste netoužili po řízcích a smažáku tak, že si je musíte dát třikrát týdně, naučte se smažit zdravě.